sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Tämän viikon kauppaomituisuudet

Olen bongannut viime aikoina muutaman kummallisen tuotteen kaupasta. Tai en minä nyt tiedä, onko näissä mitään sinänsä kummallista, mutta ovat ne kuitenkin kiinnittäneet huomioni.

Amerikassa kaikki on suurempaa, myös papaijat?
En välttämättä halua tietää, miksi nuo papaijat ovat noin isoja. Tai ehkä ne ovat joku erikoislajike? Bongasin noita kahdesta eri kaupasta. En huomannut katsoa, mistä maasta ne ovat tulleet.

Amerikkalaiset taitavat rakastaa juustoja, jos jotain voi päätellä siitä, miten moni ruoka on kuorrutettu kammottavan suurella kasalla juustoa. Tai siitä, että täällä myydään pursotettavaa juustoa.
Inhoan täkäläisia juustoja, koska tiivistettynä juustoskene on täällä lähinnä linjaa cheddarcheddarcheddar, eivätkä muutkaan juustolajikkeet kovin hyviä ole. Ja sitten kun cheddaria tulee vielä spraypullosta, niin voi apua. Pursotettava cheddar ja american cheese menevät minun listallani ällöttävimpien ruokatuotteiden joukkoon.Vaikka mikäs minä olen tuomitsemaan, kun en ole edes maistanut.

Löysin kaupasta myös valmiiksi paistettua pekonia. Kuinka laiska ihminen voi olla?
Valmiiksi paistettu pekoni löytyy kaupasta ihan lämpimästä eli pakastinta tai jääkaappia ei tämän tuotteen säilömiseen tarvita. Maistuisiko?

2 kommenttia:

  1. Ootko bongannut kananmunien läheisyydestä niitä sellaisia valmiiksi keitettyjä munia?

    VastaaPoista