keskiviikko 26. elokuuta 2015

Cxworx® Certification

Eipä olisi ollut mitään tarvetta pitkityttää Cxworx-arviointivideoni tekoa. Sain sertifikaattini maanantaina. Jee! Eräs tuttu ohjaaja totesi, että tein varmaan jotain historiaa nopeimmalla videoinnilla, kun koulutusviikonlopun ja videon välissä oli vain neljä päivää.
Tältä se näyttää.
Sain äärimmäisen hyvää palautetta arvioitsijalta. Tosin sen jälkeen, kun bodypump-videoni arvostelun jälkeen tajusin arviointilauseiden tulevan jollain tyyliin copy-pastella jostain, en suhtaudu erityisen hypettävästi näihin arvosteluihin... Mutta oli se silti kiva saada lukea siitä, miten hyvä ja voimakas roolimalli olen tälle lajille. :) Vain yksi pieni tekniikkajuttu oli vähän pielessä, mutta onneksi olin itsekin nähnyt sen heti itseäni videosta katsoessani. 
Jos tämä ei tunnu vatsalihaksissa, niin en tiedä, mikä tuntuisi...
Aloitan oman cx-tunnin vetämisen maanantaiaamuisin parin viikon päästä. Olen sijaistanut tässä muutaman tunnin, ja tykkään tunnista todella paljon! Mutta välillä on vaikea saada ihmiset treenaamaan kunnolla sitä 30 minuuttia... 
Täytyy keskittyä täysillä, jotta pysyy tasapainossa. 
Tänään minulla oli ennätyspäivä, sillä ohjasin neljä tuntia: kolme bodypumppia ja yhden attackin. Täytyy sanoa, että kolme pumppia tuntuu ja aika paljon, etenkin jaloissa. En tiedä, miksi olen tässä kirjoittamassa tätä postausta, kun noin kuuden tunnin päästä pitäisi jo herätä unilta ja lähteä vetämään sitä 5:45AM tuntia. Mutta pakko oli tulla hehkuttamaan tätä sertifikaattiani! :) Yritän tässä taas keretä postailemaan jotain muutakin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti